blandat

Idag står det städning på schemat. Funderar på att sudda ut det och tillbringa dagen ute! Ser ut att bli kanon  väder.
Som ni vet sen tidigare går inte jag och bellas barnmorska riktigt ihop. Hon ringde igår och frågade hur det gick  med ammningen?  - Nej sa jag det går inte alls. Jag försökte pumpa men det kom inget så jag la av och nu är det bara ersättning som gäller. Barnmorskan- Ja då kanske mjölken var slut. - Ja det var ju det jag sa från första början.... Men då fick jag till svar: Mjölken kan inte bara ta slut.. Hon var iaf snäll och ringde för att se hur det går. Det får hon ett plus för. Men det krävs 7 goda gärningar för att glömma 1 dålig ;).

Pontan kör lite bil.

Imorgon är det nyår och då får vi lite främat här hemma :)

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0