snö

Det blev ingen Ikea igår. Jag och Bella lekte med Lea istället ;). Så idag tog vi oss svängen förbi Ikea.
När Pontus kom hem igår hade han med sig julpyssel från dagis. Så nu har jag två st saker som han har gjort som hänger i granen. Likadana. Så fortsätter dom göra dessa varje år på dagiset kommer den bli kanon fin granen om ett par år ;).

Titta vad fin tavelram han gjort. Vi valde ut ett kort och så frågade jag om vi inte skulle ställa det i fönstret i storarummet? - Nej i Pontus rum skulle det stå. Så han ställde den brevid tv:n.

När vi skulle åka till dagiset sa jag till Pontus. Nu kommer ni nog åka pulka på dagis idag. För då här såg det ut hemma hos oss. Och gör det fortfarande.

Ju närmare vi kom dagiset dessto mindre snö blev det. Så när vi kom fram var det bara slask.. Tråkigt.
Jag och Bella har även varit och inhandlat lite så vi kan göra julgodis. Men antar att vi får åka lite pulka här hemma först.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0