gott och balndat

Jag är vad man kallar en aktiv bloggare. Trots detta tro det eller ej: så läser jag inte andras bloggar! Varför?- för jag skiter helt enkelt i vad andra gör! Det intresserar mig inte! (skämtochsido). Nä jag vet inte varför. Det är lite roligare när man träffar folk och inte vet så mycket om dom. Man har mer att prata om. Sen så har jag nog inte det intresset häller att veta vad folk gör hela dagarna. Meningen när jag skapade denna bloggen var att släkten som bor långt bort skulle få se pontan. Se hur han växer och lärde sig, men sen så har jag bara fortsatt då det är så många som läser den. Har nu ställt mig frågan om jag verkligen ska fortsätta? Vi får se..

Det närmar sig jul och inte en enda julklapp har jag köpt. Få ta någon eftermiddag och åka ut. Måste även inhandla julmat. Fick lite panik när jag glömt av ris alá maltan. Men som tur var har mamma dunderkoll på läget och redan fixat det ;).

Dagens gnäll: går till alla er som gör allt för eran egen vinning hela tiden.

Pontus är helt såld på sin tomtedräckt. Nya favoriten. Så även hos ögonläkaren hade han på sig den.
Kolla vilken fin keps. Fan ibland lyckas man!

Bella lika glad som vanligt :)

Igår så höll hjärtat på att smälta... Pontus sa för första gången: Snälla mamma kan jag ta blixten? Då kunde man ju inte säga nej.... Undra var han fått det ifrån. Vi har aldrig sagt att han ska säga snälla.. Man blir förvånad ibland.

Idag laddas det för tacos mys! Underbara fredag! Hoppas att få träffa Emilio i helgen. Man vill ju se han medans han fortfarande är bebis ;-).

För övrigt har jag nog helt slutat med ammningen nu. Det funkar inte. Jag få en arg Bella och blir en trött och irriterad mamma.

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: Emmy Herkules

Jag läser din blogg dagligen! Så du får inte sluta skriva! :D kram

2011-12-16 @ 09:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0