Dejting, flörta, eller vad man kallar det?

Idag skulle vi åkt hem till Brosan och hälsat på, Men Gabriella har varit dålig så här tar vi inga chanser på den lilla bebisen Emilio.

Kolla Idol igår, suck.... Hade kommit en omgång till hade jag sökt in garanterat! Finns ingen som skriker lika bra och får såna ryck som jag. Tydligen det man vinner på! Moa kommer bli störst av dom alla endå ;).

Var på Ikea igår helt själv och tog en starköl, (skämtochsido) dom har tydligen börjat servera det. Nej jag var där och köpte ljus ifall strömmen skulle gå. Men det gjorde den ju givetvis inte då. Var helt tomt med folk. Så det rekomenderar jag. En fredag vid 18.00 tiden.

Satt och kollade fackebook igå när jag fick syn på Hans-Göran Mellroth. För er som inte vet vem denna sköna människa är så är han: En man som Filip och Fredrik hittade och ville ha med i deras dejting program. Jag tror även han hittade en kärlek. Bara det här han skrivit talar ju om vilken varm och go människa han är:

Människan har ett hjärta av guld.

På tal om dejting har jag nu hittat den nya sidan för er som letar efter någon: Wordfeud.

 

Jag spelar ju med random opponent då alla jobbar på dagtid. Men det är inte första gången jag får ett sånt meddelande. Helt seriöst? Gå med i nån dejtingsida istället. Pinsama människor... Har nu bytt till en bild med mina barn och hoppas att detta upphör.


Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0