så jälvla trött!

Inatt har jag inte sovit en enda minut!!! Jag har haft Gabriella i sängen för första gången sen hon kom. Hon har hostat och varit så täppt i näsan. Så fort hon somnade till vaknade hon och började gallskrika!
Jag gav henne renässans och försökte få henne att somna i min famn men så fort jag röde mig så vaknade hon. Och jag kunde inte amma henne för hon fick inte luft så jag fick ge henne ersättning. Det var verkligen ansträngande för henne. Stakarn.

Kollade kalla fakta igår. Tyvärr Helena delar jag inte din åsikt! Jag gillar inte möss men va fan har människor inget stopp för sitt ego??

Igår satt Bella och tittade när jag gjorde den första julskinkan för iår. Och hon var så glad. Satt och skrattade för sig själv ;) Jag gjorde även ett pepparkakshus. Pontus har redan lyckats lossa taket... Blir nog inte så långvarit det där huset ;).

Ballong mannen.

Idag tänker jag inte göra ett skit! Ska ligga i min onepice och bara kolla tv! Hummöret är i botten!!!

Kram Cissi


Kommentarer
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

1bilden, gud så söt!!=)

2011-12-08 @ 11:37:02
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: Sandra - Fotograf & "Fotbollsfru"

Fin blogg och fina bilder!

Vad gör du?

Krams

2011-12-08 @ 12:24:32
URL: http://sandrasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0