Lucia

Hade en liten tomtenisse här hemma idag ;)

Bästisen Viggo hade givetvis på sig tomtedräckten idag med. Dom är så söta :). Jag och Bella bus ska tillbringa dagen hemma. Har den senaste veckan varit alldeles slut i kroppen. Man har ju inte sovit ordentligt på snart 1 år. När man var gravid var man kissenödig och sprang på toan mitt inatten, nu så är det Gabriella som ska ha mat och sen har även Pontus börjat vakna på natten. Det hjälper inte att gubben går upp häller för jag vaknar endå.. Så just nu känner jag mig trött... *snark*

Lucia idag och imorgon är det mammas födelsedag. Så det får bli att vi både Lussar och firar henne imorgon.

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0