Gabriellas dop

Nu är hon döpt och medlem i svenska kyrkan! Det gick helt lysande. Gabriella var vaken och glad hela tiden.

Pontan stog med oss där frame hela tiden. Men han var lite blyg så han ställde sig gärna bakom mig och gubben. Sen rätt som det var hörde man han vissla på tjejerna från den andra familjen som också döpte hehe. Han flörtar även i kyrkan ;)

Nydöpt Gabriella.

Pontus och Molly hade kul ;)

Fika


Grejar i köket. Lea vänder givetvis bort hehe ;)

Efter dopet åkte vi hem och Lena och Mats åkte med. Dom var barnvakt på kvällen då jag och gubben skulle på julbord med hans jobb. Hard Rock var vi på. Hade en kanontrevlig kväll. Träffade ju Ravelli och Miken från Idol.

Lördagen blev hel lyckad. Tusen tack alla :).

Söndagen blev dock lite seg. Både jag och gubben var trötta. Så vi hängde framför tv:n fram till 14.00 sen sa jag: nej nu tar vi med barnen ut! Kunde ju inte ligga på soffan hela dagen ;).

 

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0