faster

ja då har man blivit faster till en gosse. Ett stort Grattis till Natalie och Brosan.

Åkte och Handlade vi 20.00 igårkväll. Helt dött i butiken. Sönt tänkte jag!! Jag skulle hämta ut ett paket som min moster sickat från Gävle till barnen. Bara det att när hon kollar på mitt körkort och lappen så ser hon att det står Pontus & Gabriella Herkules. Så jag fick inte hämta ut paketet? Jag måste ha legg på barnen för att hämta ut det? Så redan här börjar min irritation!

Jag plockar vagnen överfull och ska gå och betala. Givetvis åker jag på en kontroll, så jag pustar tungt.... Killen i kassan säger med otrevlig ton, ja så här är det! Ja jag är inte imot systemet bara det att jag inte storhandlat på flera månader så när jag väl gör det får jag plocka upp allt endå... (Sas inte otrevligt utan med ironin i det hela)
Jag och Bella brukar handla när vi kör Pontus till dagis därför blir det inte att jag storhandlar. 
Jag lassar upp varorna och killen i kassan fortsätter vara otrevlig och säger hur jag ska lägga upp varorna, allvarligt? Jag har jobbat i butik jag vet!! När jag sen har betala ser han att nåt är fel? HAN har dragit in köttet 2 gånger.. Och på något sätt försöker han få det till att det var mitt fel. Men det gick jag inte med på!! Så han fick ta kortnummret och ringa till dom på kort avdelningen och se till att det inte ska stå att jag gjort nåt fel!! Jäkla flantrattar som jobbar kvällar!! Nej nu blir det till att handla på dagtid då favorit personalen arbetar!

Idag ska jag bort till mor och hjälpa henne med tårtorna, eller ja så gott jag kan. Barnen är ju mked ;). Sen när gubben kommer ska vi och duka lokalen.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0