MVC

Var på besök hos barnmorskan idag. Vi skrev förlossningsbrev och skrev ut mina papper. Barnmorskan är störtskön. Hon ville inte att jag skulle skriva med någon bedövning då det gick så snabbt förra gången.*asg*. Klart att jag måste ha bedövning, vem tror hon att jag är? Superkvinnan hehehe. Enligt mina papper som skrivs hos barnmorskan har jag endast gått upp 7,1 kg sedan inskrivningen. Men om jag kollar på min våg så säger den närmare 9. Jag känner mig iaf större denna gången än vad jag gjorde med Pontan.

Ny vecka och nya kort:

Skulle börja packa min förlossnings väcka idag men kunde inte hitta den. Jag har nog letat igenom hela huset! PANIK... Denna gången är det inte bara min och bebisens väska. Jag får ju inte glömma Pontus. Fast kommer någon hem till oss och har han så finns ju allt redan här. Men vi vet varken när,var och hur det startar. Lika bra att  vara förberedd.

Vi var även på besök hos Daniel, Malin, Molly och nytillskottet Melissa. Hon är 1 vecka gammal så det var gott att få gosa lite :)

Helt otroligt vad små dom är.

Nu blir det lite häng framför tv:n med ac:n på innan man ska krypa till kojan ;).

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0