Måndag

Idag ska jag till jobbet och träffa alla underbara kollegor. Ska bli supperkul :)
Pontus kommentar imorse när han skulle upp: Mamma jag vill inte till barnen. hehe han var trött.
Tydligen översvämmningar överallt så man blir lite fundersam på vilken väg man ska välja till jobbet? Det har ju inte slutat regna häller.

Om ca 1 månad flyttar brosan och hans tjej. Vilket jag faktist tycker är ganska så tråkigt. Vi har umgåtts en hel del nu under sommaren och Pontan tycker han är hur kul som hälst. Jag tror inte det kommer bli lika mycket spontanbesök. Något som är kul är att dom ska ha en liten bebis :) så vi får i samma ålder.

Igår hade jag en dagens ros. Tycker vi gör det till veckans ros. Det är hon helt klart värd.
Men har man en veckans ros ska man också ha veckans ris. Så här kommer den:
tillgänglad alla som hela tiden måste tycka synd om sig själva. Tröttsamt. Finns dom som har det värre!

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0