Magens utveckling

Nu är vi i v.39. Alltså 2 veckor kvar till förlossning. Vid den här tiden hade Pontus redan kommit. Så jag är berädd med väskorna ifall att ;).
Här är v.32

v.33                                                    v.34

v. 35                                                 

v.36

v.37                                                v.38

V.39 Idag 2011-08-20                      9 kg+

Imorse sa Pontus att bebisen kommer om 4 dagar så vi får se om han får rätt.
Helgen blir iaf lugn. Ska tvätta, städa och pyssla här hemma. Sånt jag inte orkade med nu i veckan. Har fått ställa mig i duschen varje dag jag kommit hem för att få varmt på ryggen. Så det börjar bli lite lätt tungt och jag börja även bli trött. Men jag mår fortfarande hur bra som helst :). 

Idag blir det meny alá herkules wersen:
Potatisgratäng med grillad fläskfilé och en underbar ceasar sallad *mums*.

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0