1 vecka kvar.

Yes, då är det bara 1 vecka kvar till beräknad födelse :). Förhoppningsvis. I värsta fall går man över tiden....
Pontus sa i söndags att bebisen skulle komma om 4 dagar. Alltså igår men här hände inget.. så hans tippning var fel ;). Idag är den sista dagen på jobbet för mig. Så nu är man ledig i över 1 år. Underbart det ska bli *kärlek*.

Enligt tarotkorten väntar jag en till pojk. Så detta blir spännande att se.

Inatt fick Petra Andersson en lite tös. Så ett stort grattis till henne och familjen :).

Idag är det även min lillebros födelsedag. 22 år. Tiden går fort. Jag har inte hört något om nåt kalas, men vi får se om han hör av sig och har bakat någon tårta :).


Igår hade vi inspelninga av Johan Falk på jobbet. Så då fick man träffa Joel Kinneman. Inte helt fel ;)


Även Jakob Eklund

Sen lite övriga B skådisar som är med.


Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0