grabbarna i affären.

Idag fick jag mig ett par goa skratt! Jag åkte till klädaffären för att hämta ut mina jobbarbyxor. När jag kommer in så är det helt tomt förutom ett par byggarbetaren som bygger om. Jag går fram till kassan och det kommer en tjej som hjälper mig. In dundrar Göteborgs stad. Tror att dom skulle ha sommarkläder. Dom ställer sig givetvis brevid mig och börjar diskutera.
Ena killen till den andra: Jag har sån träningsverk idag. Precis här och så pekar han på kompisens rygg. Jaha svara den andra.
En ny kassörska kommer fram och hjälper killarna. Hon plockar fram modellen som dom ska ha och frågar sen: Vilken storlek ska ni ha? Killen som precis stått och skrytit om sin träningsverk säger: Medium! Han blir tyst en stund och säger eller ta en Large jag tränar ju så mycket nu och sneglar på mig. *asg*Jag kan ju absolut inte hålla mig för skratt.. Det kunde inte häller hans kollegor!
Sen kom slut klämen. Jag tar min påse och är påväg att gå. Då klämer han ur sig: Tog 100 i bänkpress. Jag och börjar garva igen. Jag vet inte om han försökte impa, men det funkade verkligen inte!

Pontus kände att han behövde tvättas. Så han plockade fram tvättkorgen och placerade sig själv i den.
Supersöt :)


Nu har vi käkat lasagne som jag längtat efter, så nu blir det slapp framför tv:n.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0