Glad Påsk

Igår var moster med familj och hälsade på.
Här har vi Pontus och min kusin Stina

fika på altanen

Kusinen Emmy och moster Carola


Idag blir det påsk middag hemma hos mamma. Jag stog och gjorde hemmagjorda köttbullar och marängtårta igår som jag ska ta med. Men jag i morse gick det inte längre! Jag blev tvungen att provsmaka marängtårtan. Ojojoj vad god den var.

Nu har lillbebisen börjat sparka ordentligt. Kunde inte somna igår. Jag har dock inte känt att den hickar än. Men nu är det slut med lugn och ro :). Skönt att man mår som vanligt för övrigt.

Idag ska jag och Pontus antagligen ut och köpa skor till han. Han måste ha ett par tunnare som han kan leka i på dagis. Tror faktist att jag kommer prova trällerna som jag la upp på bild här i veckan. Kanske blir ett par sånna med :)

Glad Påsk på er alla.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0