Den glada nyheten.

Flertalet vet redan om det, men för er som inget vet: Här kommer nyheten.
TRE SKA BLI FYRA.
Yes, vi väntar barn nummer 2. Anledningen till att vi väntat så länge med att gå ut med det är för att jag kännt mig lite osäker och varit på läkarbesök ett antal gånger. Jag och gubben var på det stora ultraljudet idag och allt ser bra ut. Pontus fattar inte riktigt att han ska bli storebror, men det gör han nog sen. Imorgon är vi i v.20. Bebisen är planerad den 2 september, men Pontus kom 2 veckor tidigare så vi får se när denna vill komma :)


Pontus var hos sin mormor när vi var på Bvc. När vi kommer och ska hämta han så ser jag i hans väska att han plockat ner en leksaksbuss. Han tänkte ta med sig den hem. Detta är inte första gången. Han har tagit med sig bilar ifrån grannen Elin. En gång när Pontus farmor skulle hämta han från dagis så hade han tagit med sig en leksakstelefon. Vet inte vad jag ska göra med han hehehe.

Nu ska jag krypa ner till sängs.

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis Gumman!! Va roligt för er!! Lycka till och massa kramar...

2011-04-07 @ 21:09:46
URL: http://www.finest.se/ensammamma09
Postat av: Aneta Snopek

Stort Grattis <3 <3 <3 <3

2011-04-07 @ 21:14:55
URL: http://www.aneta6305.bloggplatsen.se
Postat av: Stephanie

Superstort grattis <3 Kramar från oss.

2011-04-16 @ 10:21:44
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0