Sjuk.

Nu är det andra dagen som jag och Pontus ligger hemma. Snoret rinner och det känns som om man hostar upp hela magen. Trött i hela min kropp. Har legar och kollat runt på lite bilar. Man är lite sugen på att skaffa en ny.

Pontus låg och sov 3 gånger igår. Det är tur i oturen att han är lite dålig han med för han orkar ju inte leka och busa så mycket nu. Det gör att även jag får lite vila.

När Gubben kom hem igår gjorde han soppa till oss sjuklingar. *mums*.
Nu drar biggest loser snart igång. Med där har vi KF. Andreas gammla jobbarkompis. Får vi se hur det går för han.


Karl Fredrik Jonsson

Namn: Karl Fredrik Jonsson

Ålder:
26 år

Yrke:
Egen företagare

Startvikt:
170 kg

Målvikt:
90 kg

Jag är här med:
René

Största last:
Mat i stora lass och öl.

Det här gillar jag att göra (hobbys/fritidsintressen):
Se på idrott, umgås med familjen.

Vad fick dig att söka:
Utmaningen.

Har du försökt att gå ner i vikt tidigare, varför misslyckades du då:
Jag har inte misslyckats, jag har bara gått upp igen.

Vad är din strategi för att vinna Biggest loser/Varför kommer du lyckas den här gången:
Taktik, jag vinner Biggest loser.

Nu ska jag bädda ner mig igen.
Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0