Shopping!

Idag har jag och Pontus varit och shoppat. Skor blev det. Även en tunnare mössa,vantar och halsduk till Pontus.
Stövlarna jag köpte till mig :)

Boots från Skopunkten.com

Fast jag köpte dom i svart.
Här har vi Pontus skor.

Varmfodrad Känga från Skopunkten.com

Precis lika dana som dom jag köpte förra året men fick ge 499 kr. Nu köpte jag dom på en annan affär och fick ändas ge 299. Veckans Kap!

Varmfodrad Känga från Skopunkten.com

Jag hittade ett par stövlar som jag fall för direkt. Men efter många om och men så slutade det med dom som är högst upp på sidan. Men jag undrar om jag inte ska diskutera detta lite med min gubbe.

Idag ska vi hem på middag hos min syster. Kl 17.00. Tacos hörde jag rykte om ;).  Jag ska titta på våran nya familjemedlem. Dom har skaffat sig en till hund.

Nu ska vi göra oss iordning.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0