Kaos dag!

Igår skulle Pontus klippa sig. Det var nämligen fotografering på dagiset idag. Men Pontus var vrång! vi började vid 16.30 och vi åkte hem runt 20.00. Han  var helt hysterisk. Han skrek så fort syrran närmade sig. Vi försökte med allt. Tillslut så sa jag att jag åker och köper cigg så kanske han somnar i bilen. Då hade hon bara runt örona kvar. Så jag åkte en vända sen klippte hon runt örona i bilen. hehe ganska så roligt när man tänker tillbaka.

Fick åka och hämta Pontus idag vid 15.30. Det bara rann ur rumpan på han sa fröknarna. Tydligen många barn som har det. Nåt som går på dagiset. Så imon blir han hemma.

Träffade Lea igår på en cigg på jobbet. Kul när man inte träffats på ett tag. Jag och Pontus var även och åt på gatuköket innan vi åkte till syrran och då träffade vi Malin (Mollys mamma). Så igår träffade jag riktigt många på en dag :)

Nu blir det mys i soffan.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0