Föräldrarmöte.

Gud vad trist det var. Dom hade tagit dit 2 st föreläsare som snackade om jorden, big bang, stjärnorna m.m. Dom vill införa grön flagg. Snacka om att kungsbacka ligger flera år efter Mölndals kommun. Vi har skolor som är 7-8 år gammla som tillochmed har miljö toaletter. I kungsbacka snackar man om att börja kompostera. Jag tror att antalet förskolor i mölndals kommun som inte har grön flagg kan räknas på en hand. Jaja. Nu ska dom börja jobba med det iaf. Bättre sent än aldrig. Men för min del är det tjatigt att höra på om och om igen. Vi fick träffa Fru Ek. En av tjejerna klädde ut sig till ett träd? Vi var bara vuxna människor där. Snacka om att jag och gubben garva!

Kul att träffa lite föräldrar iaf? Av 16 barn var det 4 st föräldrar. 6 med mig och gubben. Allvarligt talat? aja vad ska man säga....

Idag ska jag börja packa inför resan på fredag. Tänkte vänta tills Pontus sover så jag kan greja i lugn och ro. Måste stryka lite med.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0