Gävle nästa!

Igår fick jag och Sanna jobba över på jobbet. Jag ska dit imon igen :(. Måste få det klart innan personalen kommer tillbaka. Jag fick köpa med mig kebabrullar igår när jag åkte hem. Bantningen går bra. 3 kilon nu. Fast jag räknar bara 1 kilo av dom. För två av kilorna är dom som man lätt går upp och ner. Nu blir det dock en prövning i helgen. Vi ska ju kolla på film ikväll och mysa. Håll allt snacks långt ifrån mig!

Nu är gubben iväg och kör lite fyrhjuling och jag sitter och spanar lite bilar. Meningen var att vi idag skulle ut och kolla på ett par stycken men vi fick ingen barnvakt till Pontus. Jag har inte frågat någon men det verkade som dom som bor i närheten skulle iväg. Det blir mycket lugnare om jag och gubben åker själva då vi ska kolla på ett par stycken.

Tvättning står på min prio 1 lista just nu. Tvätthögen är stor och på fredag bär det av till Gävle.
Ska bli dunder kul att träffa hela tjocka släkten. Äntligen är bröllopet här.
 Moster Carola med hennes snart Man Pierre.



Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0