Bröllop

Igår var jag med familj på bröllop hos min moster. Här kommer bilderna.
Jag och gubben utanför kyrkan.

Gubben, Pontus och min kusin Tobias i kyrkan.

Här kommer paret in i kyrkan. Underbart vackert.

Jag fick inte så jätte bra bilder inne i kyrkan. Jag satt lite för långt bak tyvärr.

Grymt att dom spelade hård rock i kyrkan!
Ingångsmusik- Nothing else matters- metallica
Utgångsmusik- en låt som började ganska så långsamt men drog igång. Jag har allt på film men kan inte ladda upp det fören jag kommit hem.
Utanför kyrkan.

Här kommer skumpan.

Här är jag och gubben med paret. Tyvärr sov Pontus.

Syrran och David. Jag hoppas det är deras bröllop vi får gå på nästa gång.

Det här var så vackert. Varje par skulle ta varsin påse och i påsen fanns detta.

Man skulle hålla i varsin ända och tända på nertill och så flög påsarna iväg.

Kärleksparet :)

Jag och gubben.

Bröllopstårtan.

Bröllopsdansen. Ja det började som en lugn och fin vals men slutade med lite drag. Film kommer att komma på detta antagligen imon.

Här flyger kläderna av på dansgolvet!


Här har vi far och dotter som dansar


Fler bilder och filmerna kommer upp imorgon.

Kram Cissi


Kommentarer
Postat av: carola

Det var ett underbart bröllop :) och vi är såå glada att ni var med och delade dan med oss!

Utgångsmusiken finns på Youtube, Mattrach-Canon in D

2010-09-20 @ 10:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0