Pontus

I Fredags låg jag och gubben och kollade på film. Lite mysigt så. Synd bara att jag somnade.
I lördags fick jag äntligen frostat av min frys! och i söndags var vi hos gammel mormor. (Andreas mormor)

Jag hämtade Pontus idag från dagis. Inga sura miner. Han var ute och lekte när jag hämtade honom. När vi kommer hem är han helt hysterisk. Jag kan inte gå 1 meter utan att han skriker. Så vi sätter oss i soffan med barnprogram på. Vi ska ut och elda och han börjar skrika på en gång. Så jag tar mig en titt i blöjan. Då hade han bajsat. När jag tar av han blöjan så ser jag hur röd han är på rumpan. Han bara skrek och skrek och jag fick absolut inte ta bort det. Det gjorde ju ont på han. stakarn... Så jag satte inte på en ny blöja. Nu blir det till att smörja in den. Han kan ju inte gå för att det gör så ont. Han gick och staplade sig fram. Så nu ligger vi i sängen och han har somnat. Jag har bäddat tjockt och gott för han så det gör inget om han kissar i sängen. Då byter vi bara lakan. Tycket så synd om han.

Jag undrar om han har tänder pågång? Han blev ofta röd i rumpan då. Så det kan nog vara nåt sånt?

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0