Uddevalla.

Klockan är nu runt 7 tiden på morgonen. Jag tror att dom flesta ligger kvar i sina sängar. Vi hade det jätte trevligt igår. Dom har värkligen fått hit människor från höger och vänster. Samtidigt som oss här på hotellet har vi kommunalaren, vi har alingsås kommun, någon mer kommun och sist men inte minst så har vi moderaterna här.

Jag stog på utsidan och rökte igår. Brevid min stog en kvinna och en man. Vi börjar småprata lite. Tillslut frågar jag: och vad är ni ifrån?
 -Kommunal får jag till svar.
 Då frågar dom mig: du då?  SKFT:are svarar jag.
Tänkte nästa det får jag till svar och där slutar vårat samtal? Knepiga människor ;)


Här har vi lite smått börjar förfesta. Arbetskläderna är på.

Utsikten Från Cillas rum

Här har vi sammlats lite fler.

Här är vi vid jukeboxen.

Cilla,Cissi och Lena.


Idag vaknade jag påtok för tidigt. Tror det har och göra med att man inte är hemma. Saknade gubben min inatt. Jag har saknat Pontus med. Idag kommer jag hem och får leka med han :)

Idag Fyller storasyter mia år. Så ett jätte stort grattis och massa kramar till henne.


Nu ska jag ut och äta frukost.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0