Plugga.

Ja det blev en blöjfri natt för Pontus. Men det är bara till att fortsätta smörja in. Det ser ju betydligt bättre ut nu.

Idag ska jag plugga. En bok på 100 sidor ska jag kunna tills imon. Ska göra ett prov på jobbet så jag blir person cetifierad.

Träffade en lastbilschufför idag. Han skulle leverera varor till mig. Var ganska så konstigt faktist. Det första han frågar mig är om jag heter Cecilia Herkules? ja svara jag. Han kände tydligen min syster. Han viste att jag var 87:a för hans bror var tydligen lika gammal som mig. Själv så hade jag inte en anning om vem han var. Lite pinsamt faktist. Men vad är det man brukar säga: alla känner apan men apan känner ingen.

Nu blir det till att plugga!

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0