Liseberg.

Idag hade jag och gubben planerat att göra något kul med våran son. Så vi bestämde oss för att åka till Liseberg. Pontus farmor följde också med.


Pontus och Farmor ute och åker.

Pontus vill åka en gång till så då fick pappa följa med. Pontus skrek när det var slut hehe.

Pontus får träffa kaninerna.

Åker karusel med farmor.

Jag och Pontus åker kopparna.

Pontus och farmor i sagoslottet.

Det blev en del vinster. Jag vann först Maraboun stjärnvinst, sen Lena en Ballerina, Efter det vann gubben på Center. Så om ni märker att vi drastiskt ökat i vikt så vet ni varför. Det blev även en del småvinster.


Vi träffade min två bröder med deras familjer där inne med :)

Det var en lyckad dag och jag tror att Pontus var nöjd. Han skrek ju varje gång han var tvungen att lämna en karusell. Så hit åker vi absolut nästa år igen med han! Kanske tillochmed åker in en sväng i vinter.
Kul att som hade så många karuseller som han kunde åka.

Nu blir det att lägga lilleman.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0