God Morgon.

Inatt har jag knappt sovit nåt alls. Pontus har vaknat till och från hela natten. Så har han legat och sparkat på mig. Så vid 6 tiden fick jag nog. Tog täcket och kudden och la mig på soffan. Men då vaknade han med så han följde med mig ut i vardagsrummet och vägrade somna om. Så jag var värkligen uppe med tuppen idag.

Ikväll ska jag till syrran på vinkväll. Ska bli trevligt. Har aldrig varit på det hos henne innan.

Nästa vecka kommer jag inte träffa min familj så mycket. Jag åker till uddevalla på måndag och slutar inte förren 17.00 på tisdagen sen åker jag till uddevalla igen på torsdagen och kommer slutar samma tid på fredagen. Dom ska nog klara sig fint endå. Tur att det inte är så ofta man reser bort på jobbresor. Sker oftas 1 gång per år men detta året blev det 3 gånger.


Här har vi Pontan som stoppar hammaren i byxan.

Glad som alltid!


Nu ska jag göra mig iordning för att åka till syrran!

Kram Cissi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0