Gnällig.

Idag berättade dagispersonalen att Pontus varit gnällig hela dagen.. Alla har sina dåliga dagar och jag vet faktist inte vad det var med han idag? Här hemma har han varit glad, lekt ute, ätit bra.

Själv så har jag lagat lamm idag. blev riktigt bra trots att jag fick gå på känslan. Termometen funkade inte. den stog på 30 grader hela tiden? hehe

Det var skönt att komma hem till familjen igår. Och att sova i sin egna säng.Jag tror dom saknade mig lite med ;). Nu är det mindre än 2 veckor kvar innan jag ska dit igen. Och då är det mån-tis och tors-fre. Det kommer gå bra. jag får ju komma hem på onsdagen.

Snart är det bara 2 månader kvar till Julafton :). Iår vill jag ha hela min familj sammlad.

FACEBOOK TABBAR
På FB får man reda på en hel del. Man vet vilka som dricker varje helg, man vet när någon är gravid, man vet även om någon har gift sig. Födelsedagar,nyaste modet, skvaller, finns även fjotis bilder där bröst och smink är fokus..  Jag tror att många som är ute på FB inte förstår hur dom framstår som personer.

Tänk först och skriv sen! Ett tips från coachen.

Det är så skönt när man själv är så perfekt! förstå Ironin i det hela ;)

Nu ska jag hoppa i säng och kolla lite grannfejden, efter det blir det efterlyst.


Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0