Ful Dans.

Lina en gammal arbetspolare till mig har lyckats filma mig när jag dansar så snyggt jag bara kan. Kolla gärna in filmen ;)
http://fuldans.se/?v=wolthwvhfr

Brosan var uppe på lite besök idag. Kul när han gör såna impuls besök.

Jag jobbade lite senare idag så gubben fick hämta Pontus idag. Jag har haft hela dagen överfull med möten och utbildningar. Så påvägen hem fick jag ringa till alla som sökt mig.

Nu startar två serier som jag blev erbjuden att medverka i men tackade nej till av lite olika själ. Det ena är Ullareds serien och den andra är landets skönaste familjer. Ska bli kul att se landets skönaste familjer för det är ju en helt ny serie som aldrig sents innan.

Jag glömde berätta vad jag fick av gubben i lördags. Han var ju inne på svensexa med sin chef. Så jag och Pontus åkte in till stan och hämtade dom på kvällen. Med sig hade han en ros. Det var lite överraskande.

Nu ska jag sätta på Pontus sin pyjamas och stoppa han till sängs!

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0