Fredag!

Idag är det äntligen fredag! Har ätit en underbar middag med min familj. Jag tog mig faktist ett glas vin till maten.

Vad har då denna helgen att bjuda på?
Gubben ska iväg imon på dagen så jag funderar på att passa på och storstäda huset.

Pontus hade fått ett raseriutbrott idag på dagiset. Han ville att fröken skulle bära honom när dom var ute. Fröken sa att hon orkar inte gå omkring och bära på han. Då blev han rasande och slängde sig på marken och skrek och sparkade och slog. Sen när jag kommer och hämtar han börjar han vrångt igen. Skriker och vill inte ta på sig och jag tar fram fel skor för dom ville han inte ha på sig. Jackan vägrade han ta på sig. Efter många om och men så gick det. Han trotsar.

Nu blir det barnprogram fram tills Pontus ska sova.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0