Cetifierad.

Yes. Fick mitt besked idag. Trots hög frånvaro och att jag skum läste igenom boken på 100 sidor kvällen innan fick jag 101 poäng av 120. Inte så dåligt. Tycker jag är värt ett VG iaf. Papprena kommer inom 1 vecka. Gött. Nu var det avklarat!

Pontus äter dåligt med mat på dagiset. Han är så trött så han nästan somnar vid matbordet. Sen när han vaknar så är det mellanmål och då äter han jättebra. Bara det att han äter nästan bara makor. Så nu ska dom börja med att ställa undan hans mat och när han vaknar ska dom sätta han lite för sig själv så han får i sig det.

På måndag åker jag till uddevalla med mina chefer. Ska bli spännande.

Nu blir det matlagning och familjetid!

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0