25 års fest.

Igår var jag och gubben på överraskningsfest för Christian (Gubbens kusin). Jag har ju inte kunnat skriva nåt om det här. Då hade nog han vetat om överraskningen. Men det roliga är att mamma ringde mig igår och frågade: Skulle jag inte vara barnvakt?
Jo svarar jag.
Mamma: Men du har ju inte skrivit om det på bloggen.
Hehe jag hade glömt säga det till henne att det var en överraskningsfest.
Christian blev förvånad iaf. Mycket trevlig fest.

Christian öppnar lite presenter.

Mats och Lena

Födelsedagsbarnet.

Här dansar vi för fullt.

Hasse är iaf glad.

Här sjunger vi för Christian.


Nu kom mamma och pappa och lämnade Pontus. Allt hade gått bra. Tack För hjälpen :)

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0