Världens bästa kille!

I torsdags sa gubben till mig. packa med dig bikini, en fin kläning och klackskor. Jag stog som ett frågetäcken.
Gissa om att han har förvånat mig! För första gången tog han med mig till ett relax, spa hotell. Vi åkte dit och han sa inte ett ord vart vi skulle på vägen. Tillslut var vi frame vid Säröhus.


Utsikten från hotellerummet.


Redo för en simmtur.

Kärlek!


Vi åt tre rätters middag *mums*. Han hade värkligen lyckats! Så trevligt. Kärleken var på topp!
Har fortfarande svårt att smälta det :).

Pontus farmor hämtade han från dagis på fredagen så han sov där. Andreas pratade med henne på fredagskvällen när vi kommit fram men hon sa inget om att Pontus var sjuk. Hon tycket vi skulle slippa oroa oss när vi hade så mysigt. Så snäll hon är. När vi kommer och hämtar han idag så ligger han på soffan helt utslagen. Feber hade han men inga täcken på vattenkopper. Det går tydligen på hans dagis hade fröknarna sagt till farmor i fredags. Han hade varit pigg på dagen, men framåt slutet hande han bara satt sig i soffan.

Nu är vi hemma igen. Niklas (gubbens bror) åkte med oss hem så dom spelar flipper och jag ska natta Pontus.

Tusen tack älskling för en underbar kväll!

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0