Uddevalla.

Äntligen är det över. Ingen mer hotellvistelse för mig på ett tag.
Igår bakade jag äntligen. Det var ett bra tag sen. Silviakaka blev det.
I helgen gjorde jag inte många knop. Jag har varit som en seg råtta! seg men söt. Vi var på middag hos ett par vänner till oss men jag kännde mig inte speciellt trevlig. Jag antar att jag inte var tillräckligt utvilad efter uddevalla. Det tar hårt på en att resa hela tiden. Tur att det är 1 år kvar tills nästa gång.

När vi var i Uddevalla träffade jag och Cilla en härlig gubbe. Görgen heter han. Jobbar som vaktis någon stans i Lindome. Det sköna med denna gubben var att han tjötade något så otroligt. Man behövde inte vara orolig att det skulle bli tyst vid matbordet íaf. Han var en jäkel på skämt. Jag kommer ihåg ett speciellt. Detta skämtet drog han framför halva serviceförvaltningen sittandes i ett biorum.

Kvinnan sitter framför tv och kollar på ett matlagningsprogram när mannen kommer hem. Han går in till kvinnan och säger:
-Det är väl ingen idé att du kollar på detta du kan ju inte laga mat iaf.
Kvinnan vänder sig mot mannen och säger:
-du då? Du kollar ju på porrfilm.

Hahaha jag tycker den var så bra!

Nu har sonen somnat sittandes i min famn. Underbart :)

Imon ska jag ut i verksamheten och jobba. Ett tufft uppdrag imorgon men det ska nog gå bra. Det är ju eliten som man jobbar med.

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0