Uddevalla.

Nu har jag varit i Uddevalla nästan hela veckan. Jag var hemma i onsdags. Gud vad skönt det är att vara med min älskade familj! Nu dröjer det nog 1 år innan det är tid för det igen. Och förhoppningsvis inte i uddevalla. Första kvällen var det fint, andra gången var det okej och sista gången ville jag bara hem!
Hur som haver hade vi jätte trevligt hela veckan.
Här siter jag på fin bordet med förvaltningschefen mitt imot mig. Cilla siter brevid mig.

Här har vi Linda som jobbar hos mig och José en arbetsledare.

Dagen efter började ryktet om mig och Sören som gjort en succe på dansgolvet. Vi tog en snabb bugg dans och plötsigt sitter alla och klappar händerna. Dansgolvet var tomt. Hehe ganska så roligt.

Imon ska familjen till Malin,Molly och Daniel på lite middag. Ska bli skit kul. Jag har inte träffat dom på någon månad eller så. Får Pontus leka med molly :).

Nu ska jag umgås med min familj.

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har dig och Sören på videofilm. Inte så lång men ändå. Vill du ha den så säg bara till. Jag ska lägga ut den på facebook om jag får. Kram

2010-11-06 @ 15:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0