Skäms.

Idag efter middagen skulle jag åka och handla så jag kunde baka en tårta tills imon. Pontus blir 2 år :).
Allt går bra inne i affären. När jag går ut ur affären står 3 st byggkillar och "hänger" på en skylift i entrén. Jag har naturligtvis parkerat precis utanför ingången! Jag ställer ner kassarna och tar upp nycklen och trycker på lås upp. Ingenting händer? Jag provar igen och igen och igen....... Inga dörrar öppnas. Jag börjar dra i alla dörrar och försöker få upp bilen. Killarna står och glor hela tiden. Jag känner att detta funkar inte och jag börjar tycka det är lite pinsamt så jag tänder en cigg och fortsätter trycka på nycklen. Ingenting händer fortfarande. När jag väl rökt upp och känner att nej jag får nog gå in i butiken och fråga om jag får låna en telefon för min ligger ju givetvis i bilen! Så jag stoppar ner händerna i fickan och är påväg in då jag märker att en till nyckel ligger i min jacka?
Då har jag stått där i ca 10-15 min och försökt öppna bilen med mina jobbarbils nycklar! Fan vad man är pantad ibland. Det var ju tur att Pontus inte var med hehe.

Dom måste trot att jag var hel knasig. Körde fort därifrån. Jag hoppas att deras ombyggnad snart är klar så jag kan komma tillbaka och handla utan att skämmas.

Imon ska vi sjunga för Pontus. Han får lite sovmorgon med. Jag börjar inte fören 9 imon. 

Tårtan är bakad och sonen sover. Nu ska jag hoppa in i duschen!

Kram Cissi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0