Hämlis!

Gubben har nåt skumt för sig. Imon ska vi åka på äventyr och han vägrar säga vart. Han är tyst som muren. Jag har min misstankar om Malmö. Det är nämligen flipper sm där nu i helgen. Han har löst barnvakt och allt. Vi får se.

Nu känns det i min kropp att jag arbetat lite. Jag stack iväg på ett möte i ca 2 timmar så lite slappare än dom andra tjejerna har jag haft det. Vi provade en ny metod. Jäklar vad fina golven blev!

Igår tog Pontus Andreas cola glas och när han höll det kollade han på mig. Nej Pontus säger jag! Han kollar på mig med en hängande läpp och ställer långsamt tillbaka glaset. Och så säger han: men mamma. Gud vad söt han var. Men det blev ingen cola för det.

Nu ska vi äta hemmagjorda hamburgaren.


Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0