Castning.

Ja nu undrar väl ni alla hur det gick på min castning. Ja det började ju inte så bra då jag var 15 min försen. Jag fick ringa till dom. Hade ju fått en karta om var det skulle ligga, men när jag kommer dit så är det ombyggnation i lokalen och inga skyltar sitter uppe? Tur att man har nätet på telen så man får ringa till dom. Så jag hittade tillslut rätt. 15 minuter sen och svätten rann. Yes! Kunde inte gå så mycket bättre. Kan inte säga så mycket om vad som hände där men vi får vänta och se.

Sonen är sjuk igen. Kom i fredags. Värkar som om det ger utslag på fredagarna. Han kanske känner lite lugn i kroppen och så blomstrar det ut.

Vaknade tidigt idag av en glad Pontus. Så vi har redan nu hunnit strycka julgardinerna och julduken, och satt upp dom. Nu ska jag upp på övervåningen och rota bland alla julsakerna. Måste se hur många stjärnor man behöver köpa in i år.

Kollade dansbandskampen igår. Jag fattar inte hur man kan rösta ut CC & LEE.
Man känner ju bara hur det rör sig i benen när dom sjunger!

Får se om vi ska ta oss ut idag. Det är fullt med snö. Lilleman behöver lite frisk luft.

Nu blir det frukost!

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0