Tårta!

Idag fyllde Linda år på jobbet. Detta firade dom med tårta.
Jag fick inte vara med så jag satt på kontoret och fick äta resterna hahahaha.

Tårtan hade iaf en tjej som heter Anna bakat. Den var helt underbar!!!
Jag älskar choklad och hon hade gjort någon sorts mousse likande sak. *mums*.

Jag hade lagt en keps på pontus hylla för ett par dagar sen. Idag när jag
skulle hämta han så säger jag oj vad röd du är i ansiktet? Personalen pikar
lite lätt att en keps skulle inte vara fel! -ja fast det har jag lagt på hans hylla!!!!
Jasså säger hon då?
Vi går in och kollar. Då har någon lagt den i hans låda? Är det ingen på dagiset
som har någon koll över huvudtaget???
Tröttsamt... Han hade på sig en tunn långärmat och ett par jeans idag. Det var skit varmt 
men kallt imorse. Han har t-shirt m.m. liggandes på dagiset men ingen hade bytt
kläder på han så svetten rann när jag kom?  Hur svårt är det att byta en tröja?
Jag klär han tjockare på morgonen för det är fortfarande kallt vid 6 tiden. Och jag
vet att han har tunnare kläder på dagis så dom kan byta på han ifall det skulle bli för varmt.
Tröttsamt...................

Idag är det  bara jag och Pontus hemma. Så nu ska vi bada och fräscha till oss!

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: Liselotte Skoglund

Måste vara min grannes dotter Anna som gjort tårtan. Hon är skitduktig på att göra tårtor med olika slag mousse i, Hon gjorde tårtor till mig när jag fyllde år.

2010-05-19 @ 17:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0