Sjuk....

Igår låg jag hela dagen i sängen och sov. Jag har frossa så jag svettas och fryser till och från.
Jag får inte i mig nåt då jag har så fruktansvärt ont i min hals.
Både i den och runt om den. Känns som ett enda stort blåmärke.
Som tur är var svärmor här igår och hade Pontus. Så dom åkte iväg till gammelmormor på
besök. När dom kom tillbaka hade han fått ett par nya skor *L*. Som dom skämmer bort han hehe.
Men jag fick iaf, ligga i sängen och bara vara äcklig själv utan att behöva tänka på nåt. Underbart.
Idag är det lite bättre. INte helt ok. Frossan är kvar även halsontet.
Men gubben vill så gärna greja där ute med altanen idag med så jag ska försöka ha Pontus så länge
jag orkar.
Vi skulle varit hos min mor igår på middag ihop med släkten som är här från gävle,
men det fick vi ställa in. Tror inte jag kan ta mig någonstans idag häller så jag hoppas att dom inte
åker hem för tidigt imon så vi hinner säga hejdå.
I torsdags så var dom här på besök och här kommer lite bilder.

Här har vi Pontus och min lilla kussin Stina som kramas.

Stina vill gosa med Pontus.


Kram Cissi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0