SF festen.

Igår hade vi inflyttningsfest på jobbet. Skit roligt. Live band och allt.

En liten överblick.

Är är jag och Linda. In the getto!

Här är precis i början när vi skulle börja äta.
Lokalen som vi befinner oss i ska rivas istort sett vilken dag som hälst.
Tur att vi hann ha festen där innan.

Linda sa till mig att räka ut tungan och dum som jag är gör jag det.
Hanna och Linda som sitter brevid. Mina två poolentjejer :)

Idag fyller min älskling år och det ska firas med tårta.
Jag var uppe med tuppen och bakade banantårta som han älskar.
Nu är Niklas här och hjälper honom med betongen? tror jag?
Så ett jättestort grattis till dig älsklingen. Puss

Idag ska moster Carola med familj komma hit och hälsa på.

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0