Oj oj oj....

Ja, vilken uppståndelse det blev efter min medverkan i wipeout.
Det har hänt ganska mycket nu men jag kan inget säga fören allt
är klart. Telefonen har gått varm....
Idag när jag skulle lämna Pontus på dagis var det helt mörkt och ingen där?
kl 06.40 kommer en vikarie som brukar vara där och frågar om ingen kommit än?
Nej sa jag. Då måste det blivit något fel? Jag fick lämna Pontus med henne på utsidan
för hon hade inga nycklar och skulle börja kl 07.00.
När klockan är 07.00 ringer dom från dagiset. Jag svarar och då är det den dagispersonalen
som skulle varit där 06.30. Hon ber så hemskt mycket om ursäkt och förklarar att det blivit fel
på deras scheman. Dom började nämligen med nya denna veckan.
Det är ingen fara sa jag. Det gick ju bra endå. Måste säga att dom bättrat sig.
Här är Pontus ute och kör bilen hehe.


Imon är det firmafest *Yeha*

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0