Ny telefon.

Igår ringde jag till mitt telefonbolag och sa att jag måste ha en ny telefon. Och hokus pokus så hade jag beställt följande. Jag avskyr försäljaren. Telefonen verkar jätte bra,men dom vet verkligen hur dom ska få
sålt grejerna. Fanns ingen tid att tänka efter utan dom bara kör på.


8,1 mega pixel kamera. Perfekt slipper jag dra med kameran överallt. Och så har man en förmåga att glömma den när den som mest behövs. 2 års garanti.

Nu har jag och Pontus precis vaknat. Pontus ögon var fulla med gojs idag med. Jag kontaktade 1177 igår för att
rådfråga och hon sa att man inte ska gå till läkaren, utan du ska ta bommullstussar med varmvatten och dra
utifrån ögat och in mot näsan. Då maseras tårkanalerna. Är det fortfarande kvar efter en längre tid så får
du gå till bvc och så skriver dom ut en kräm.

Nu ska vi få i oss lite frukost.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0