Moster Bettan

Igår kom moster Bettan och Peter på besök. Mamma, Jimmy och hans tjej var med
också. Mamma hade köpt ett par tofflor till Pontan men dom var tyvärr för små.
Men hon ska till ullared nästa helg med så hon skulle byta dom.
Idag funderar jag på att åka hem till mamma och träffa dom igen. dom är ju inte här
så ofta.
Moster Bettan gav Pontus en kaka igår och så här blev resultatet.

en glad Pontus.

Igår kom telefonen. Blir grymt bra bilder. Supper nöjd än så länge!
Har inte fattat den helt en men det ger nog med sig.

Igår hade jag och gubben filmkväll. Har vi inte haft på flera veckor.
Det blev den omtalade Avatar. Jag tycker den var riktigt bra, synd bara att
vi fick pausa flera gånger för att Pontus var vaken. Jag får se den en kväll till
när Pontus har somnat.

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0