mors dag.

Igår var det morsdag. Tyvärr är min mamma i grekland. Men jag blev
firad iaf. Jag fick ett par nya klackskor och smink av min kära familj. *L*
blev så glad. Pontus hade haft det bra hos farmor.
Pontus har börjat strejka när det gäller maten. Han vägrar att ens stoppa
det i munnen. Det enda han äter är smörgåsar. Hoppas bara att det är någon
fix idé han fått för sig och att det släpper snart. Han måste ju äta mat!

Idag har det varit kanon väder. Imon ska det bli ännu varmare....
Skönt att sommaren är här nu. Det första jag och Pontus gjorde när vi kom hem
var att slå på grillen och sätta oss på altanen. Underbart!

Nu ligger jag och Pontan och kollar djävulsrallyt.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0