Jag är i Wipeout ikväll.

Ikväll kommer det efterlängtade wipeout avsnittet där jag medverkar. Ska bli sjukt kul att se.
Igår var det invigning på logen för iår. En lyckad kväll. Mingel Cissi har varit igång och träffat sina
B-kändisar.
Här har vi Henrik och jag.

Här är ullareds Morgan, jag och Hanna. Han böjd faktist upp mig men jag tackade nej. Jag stog ju i baren.
Och jag var riktigt törstig efter all dans.
Hade det varit på dansgolvet hade jag inte tvekat!

Här har vi Hanna och mig som är påväg in.

Här sitter vi i bilen påväg in till logen. Detta är det enda kortet då alla tre är med.
Lea fick jag inte med alls :(.


En lyckad kväll med trevligt sällskap.

Nu ska det förberedas inför ikväll. Jag kommer ta en och annan öl innan programet visas. Jag måste lugna mina nerver hahaha.

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0