Invigning av altanen.

Igår var det invigning av den nya altanen. Vilken tur vi hade med vädret. Här kommer sköna bilder.
Här är vid två tiden. Uselt väder.
Det hade ju blivit lite fel att ha invignings fest för altanen och så sitter man inne!

Sen släppte ovädret och solstrålarna steg fram.

Vi spelade lite kubb igår för Malin tjötade så om det. Bara det att det slutade med att
jag, Emma, Björn och Josef stog kvar. Resten gick och satte sig och fortsatte
dricka hahaha. Detta är motståndar laget innan dom gick.



Kärlek :)

Christian och Andreas



Vi slog över från nrj till Lasse Stefanz, givetvis åkte hattarna på *L*

Det blev en riktigt trevllig invigning.-
Framot 3 tiden på kvällen såg det ut så här. Och jag skojar inte.
Det var bara jag och Andreas uppe. Hehe
 

Nu ska jag till svärmor och hämta Pontus. Vi ska fira lite morsdag också.
Jag har fått ett par nya klackskor och smink av min familj *L* Super nöjd.
Tyvärr är min mor i Grekland s´å jag får fira henne när hon kommer hem.

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0