Helgen.

Nu har det hänt så mycket den senaste tiden och mer blir det förhoppningsvis.
Här är lite bilder ifrån helgen.
Pontus som hjälper pappa.

Här kör Pontus själv.

Nu har Lilleman fått ögoninflamation i båda ögonen. Sån otur.
Tycker så synd om han.
Inte den bästa bulden direkt.


Igår var vi på morgonen och lämnade in min bil. Den skulle repareras lite. Påväg därifrån fick vi knö
in oss i gubbens bil. Han kommer hem senare på eftermiddagen och vi ska åka och hämta bilen. Jag kan ju
inte lämna Pontus hemma, så vi knör in oss i bilen igen.
Vem tror ni jag får se när jag kommer fram? Jo min chef hahaha.
Tror han förstog att jag blev tvungen att dra med mig lilleman trots att han var sjuk. Hur skulle
vi annars fått hem bilen?

Idag ska vi stanna inne och bara hoppas på att detta snart försvinner.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0