God Morgon!

Nu har hela familjen paddlat sig upp ur sängarn.
Idag ska mamma ha Pontus så jag kan hjälpa till med
altanen. Jag började denna morgon med att slänga in en tvätt
och plocka ur diskmaskinen.Väldans vilka ryck jag fått denna
helgen. Mycket blir gjort. Brännan på mina alxlar känns och
värre blir det vel idag. Solen är ju redan uppe.

Igår kom min bror och hans tjej på ett snabb besök på kvällen.
Med sig hade dom ett litet kylskåp som gubben kan ställa ölen i
ute i garaget. Hahaha.

Nu ska snickar byxorna på!

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: Anders Barkby

De va ett jävla tjöt om altanen... Jag får väll springa över och titta till er så alt går rätt till :)

2010-05-23 @ 10:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0