Årets första solbränna...

Idag har det skett saker här hemma!!
Igår skulle jag hjälpa till ute på altanen. Det slutade med att jag fick
oljat 2 plankor? Pontus var hel vild. Idag har det gått mycket bättre.
Färdig oljat och sågat! Mor och far var även här på en fika.
När jag kom in nu så ser jag vilken bränna jag fått. Vi har varit ute sen
9 imorse. Pontus syns det inget på men han hade stark solskyddsfaktor på sig.
Jag har även fått tvättat och städat på insidan. Nu ska Pontus bada sen vet jag inte vad
som ska ske. Grillning lite senare när gubben kommer hem.

Vad skönt det känns när man fått gjort så mycket..

Kram Cissi



Louise- om du betalar mina räkninga så gärna för mig!!!!
Att folk inte fattar.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0