Äntligen fredag.

Nu är fredagen kommen och min moster med familj har anlänt från Gävle.
Just nu befinner dom sig nere i ullared ihop med min mor. Så vi får se om
vi träffas nåt idag.
Pontus ligger brevid mig och kollar på agenten oso som vi sätt säkert 10 gånger
denna veckan.... Han tycker fortfarande att den är lika bra.
Här har vi oso.


Idag får vi se om nya telefonen dyker upp. Skulle bara ta några dagar.

Vädret ser inte allt för lovande ut idag :( Nu när helgen äntligen är här och Pontus blivit bättre!

Dagens Gåta:
En lärare frågade, om något barn kunde en gåta. Om läraren inte kunde gissa den, skulle han ge det barnet en krona.
En pojke sa:
- Vilken likhet är det mellan kronprinsen och mig?
Det kunde läraren inte gissa, kan du?

Svaret kommer imon! Så gissa på.

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0